KL CHRONICLE: Takbeer!! @dapmalaysia Mahu Raikan Dengan Arak, Jika Undi Calon PAN Lebih Dari Calon PAS #SCS93 #PRKSgBesar #InilahBudiman #BN4SGB

Friday, June 10, 2016

Takbeer!! @dapmalaysia Mahu Raikan Dengan Arak, Jika Undi Calon PAN Lebih Dari Calon PAS #SCS93 #PRKSgBesar #InilahBudiman #BN4SGB

Ini muka Ng Sue Lim, nak bagi undi ke PAN dengan adanya orang macam ini? Tak payah lah..tengok pun benci

#KLChronicle : Orang Melayu Islam di Sungai Besar jangan buat kesilapan di PRK kali ini. Calon PAN ini terbukti kuda tunggangan @dapmalaysia. Pada bulan puasa yang mulia ini pun mereka hendak meraikkan kejayaan dengan minuman keras dan sebagainya. Sangat tidak menghormati kita sebagai orang Islam!

Begitu angkuh sekali kenyataan Ng Sue Lim. Itulah pendedahan yang dibuat oleh Jocelyn Tan dalam kolumnya di The Star pada hari Khamis,  9 Jun 2016.

Menurutnya dalam satu ceramah, Ng menyatakan "Jika PAN mendapat undi lebih baik daripada PAS, kita akan raikan dengan Carlberg, Tiger dan Guinness Stout"




Memetik kenyataan Nasruddin Hassan:

Nak rancang celebrate kemenangan pun biarlah berpada - pada. Kenyataan Ng dari DAP untuk rai kejayaan jika PAN boleh menewaskan PAS dengan Carlsberg, Tiger dan Guinness Stout sebagaimana yang dilaporkan oleh The Star dilihat sangat angkuh. Kebetulan calon PAN adalah juga seorang muslim. Apa pun kenyataan itu menonjolkan kesombongan yang tidak sewajarnya. Seperti mahu menempelak ummat Islam dengan menjadi minuman keras sebagai keraian kejayaan mereka menewaskan parti Islam.


SUMBER: 


No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget