KL CHRONICLE: 2 Fokus Utama YB Budiman Zohdi #SCS93 #PRKSgBesar #InilahBudiman #BN4SGB

Thursday, June 9, 2016

2 Fokus Utama YB Budiman Zohdi #SCS93 #PRKSgBesar #InilahBudiman #BN4SGB


Yang Berhormat Budiman Zohdi, calon Barisan Nasional di #PRKSgBesar nampaknya makin kehadapan apabila beliau telah mengutamakan dua "focus area" dalam kempen iaitu "Akses Terhadap Pendidikan" & "Tahap Ekonomi Penduduk". 



Ini sangat berbeza dengan calon lain, terutamanya calon PAN yang nampaknya sibuk berkempen di Sekinchan untuk menarik pengundi Cina tapi mengabaikan pengundi melayu. Pada pendapat kami tindakan ini tidak wajar sama sekali! Ianya menunjukkan calon PAN sebenarnya adalah balaci kepada DAP.

Kembali kepada YB Budiman, dua fokus area yang dibentangkan oleh YB Budiman sangat dekat dengan denyut nadi rakyat Sungai Besar dan sememangnya mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Malah, dalam semua walkabout yang dilakukan, pengundi muda memberi respon yang sangat positif malah ada diantara mereka yang mengambil "selfie" bersama calon muda Barisan Nasional ini. 

Kami di #KLChronicle mendoakan bahawa YB Budiman Zohdi mendapat kejayaan pada PRK kali ini dan seterusnya membawa suara Sungai Besar ke Parlimen Malaysia. Insyallah segala usaha dan impian Allahyarham Tan Sri Noriah Kasnon akan menjadi kenyataan. Tidak ada mereka yang lebih baik bagi menggantikan Tan Sri Noriah melainkan YB Budiman Zohdi. 

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget