KL CHRONICLE: Menjawab Kenyataan Bangang @n_Izzah #Bingai

Saturday, March 19, 2016

Menjawab Kenyataan Bangang @n_Izzah #Bingai


1.  744 pelajar tu bukan dibatalkan biasiswa tetapi di beri dermasiswa di universiti2 tempatan. Kerajaan tetap menghantar lebih 200 pelajar ke luar negara. 



2.  100 biji Kereta TeslaS tu bukan kerajaan beli la kakak. Itu sekadar create awareness dengan penggunaan kereta elektrik berbanding menggunakan petrol. 100 biji kereta ini di beri pengecualian duti import dan pembeliannya hanya pada utk kegunaan GLC bukan kerajaan. Bila cakap pasal GLC, ianya termasuk GLC di negeri2 pembangkang. 

Boleh baca selanjutnya di bawah.


....

#Kesimpulan 

Aku tak tau nak simpulkan apa tahap kebijaksanaan dia ni. Ko org ja simpulkan.

2 comments:

gabenor johor said...

otak akak ni dh tersimpul mcm simpul biawak

dina said...

banyak kan lah membaca kak oiiii.....nak kena saman lagi ke?

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget