KL CHRONICLE: @LimKitSiang kini buat U-Turn , Mahu kerjasama dengan @NajibRazak dan BUKAN Mahathir #SaveMalaysia #KekalNajib

Sunday, March 13, 2016

@LimKitSiang kini buat U-Turn , Mahu kerjasama dengan @NajibRazak dan BUKAN Mahathir #SaveMalaysia #KekalNajib



Pemimpin Agung @dapmalaysia, @LimKitSiang nampaknya bersikap hipokrit dan akhirnya bersetuju untuk bekerjasama dengan Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najib Tun Razak dan BUKAN Dr. 

Mahathir Mohamad. Tindakan Lim Kit Siang ini membuktikan beliau seorang hipokrit dan merupakan tamparan hebat kepada Dr. Mahathir dan konco - konco beliau seperti Muhyiddin Yassin, Shafie Apdal, Mukhriz "Boboi" Mahathir, dan Sanusi Junid.



Kenyataan Lim Kit Siang ini membuktikan DAP dan pemimpin-pemimpin mereka tidak boleh dipercayai sama sekali. Namun sayangnya, Dr. Mahathir sebagai antara pemimpin politik paling lama di negara ini juga tertipu dengan helah Lim Kit Siang dan DAP sehingga dipergunalan sedemikian rupa. Malah, tidak sampai 2 minggu perjanjian antara Lim Kit Siang dan Dr. Mahathir, Kit Siang telah belot. 

Kami di #KLChronicle berharap Dr. Mahathir sedar beliau sedang dipergunakan oleh DAP untuk menjatuhkan UMNO & BN. Selepas UMNO & BN jatuh Dr. Mahathir akan ditolak ke tepi dan DAP serta sekutu melayu mereka dalam PKR & PAN akan berkuasa. Adalah ini yang kita mahu.?

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget