KL CHRONICLE: Datuk @Akaprawi bidas sikap jijik Malaysiakini cuba laga-lagakan pemimpin UMNO sebelum PAU

Monday, November 23, 2015

Datuk @Akaprawi bidas sikap jijik Malaysiakini cuba laga-lagakan pemimpin UMNO sebelum PAU


Saya menggesa Malaysiakini untuk perbetulkan laporan di bawah

Dalam ucapan saya pada Perjumpaan 4 Peringkat Bahagian UMNO Bayan Baru saya menyebut, "Tindakan Timbalan Presiden Parti dilihat tidak seiring dengan pucuk pimpinan dan ini sangat membimbangkan. Kita tidak mahu ada duri dalam daging"



Saya nafikan sekeras-kerasnya  laporan Malaysiakini yang mengatakan saya mengaku wujudnya gerakan singkirkan Timbalan Presiden UMNO pada Perhimpunan Agung UMNO bulan depan

Ini adalah cubaan jijik Malaysiakini untuk memecah belahkan parti UMNO menjelang Perhimpunan Agung UMNO.

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget