KL CHRONICLE: Tahniah En. Azharuddin Bin Mat Sah Kini Dilantik CEO baru SPAD

Wednesday, September 2, 2015

Tahniah En. Azharuddin Bin Mat Sah Kini Dilantik CEO baru SPAD


Tahniah diucapkan kepada En. Azharuddin Bin Mat Sah yang kini telah dilantik menjadi Chief Executive Officer (CEO) Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) menggantikan En. Mohd Nur Ismal Bin Mohamed Kamal yang kini menjadi CEO di myHSR Co. Umum ketahui bahawa peranan penting yang dimainkan oleh SPAD dalam isu pengangkutan awam darat negara melibatkan rel, teksi dan bas. 



Kami di #KLChronicle berharap En. Azharuddin Bin Mat Sah dapat meneruskan kerja-kerja baik sebelum ini yang dilakukan oleh En. Mohd Nur Ismal Bin Mohamed Kamal dimana kepentingan rakyat diambil berat dan dijaga sebaik mungkin. Malah kami yakin dengan kepimpinan dan tunjuk ajar oleh Tan Sri Syed Hamid Albar sudah pasti En. Azharuddin Bin Mat Sah "is in good company". 

Akhir sekali, kami berharap En. Azharuddin Bin Mat Sah dapat memastikan perkhidmatan tren ETS Kuala Lumpur - Padang Besar yang dikendalikan oleh Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) diteliti sebaik mungkin bagi memastikan keselamatan pengguna. Once perkhidmatan ini dijamin selamat barulah SPAD wajar memberi kelulusan kerana there is nothing more important that the safety of the public. 

Akhir sekali, we would like to wish En. Azharuddin Bin Mat Sah good luck and all the best!

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget