KL CHRONICLE: Akhirnya Zuan "Bikin Panas" Digantung Tugas, TV3 bila nak mohon maaf?

Saturday, August 15, 2015

Akhirnya Zuan "Bikin Panas" Digantung Tugas, TV3 bila nak mohon maaf?


Wartawan dan juga Penolong Penerbit rancangan Melodi terbitan TV3, dikatakan telah digantung tugas selepas memuat naik status dan gambar di laman Instagram yang menghina Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Bagaimanapun sehingga berita ini ditulis tiada pengesahan rasmi daripada Media Prima berhubung laporan itu.




Sebelum ini, Zuan Azmi yang lebih dikenali Zuanbikinpanas dalam program hiburan berkenaan memuat naik sekeping gambar Najib yang telah diedit.

Menyedari kesilapan yang dilakukan, dia kemudian memohon maaf.

“Salam hormat kepada semua, dengan seikhlas hati & diiringi rasa rendah diri, saya Zuan Azmi dengan ini ingin sekali lagi memohon maaf atas ketelanjuran tindakan saya dalam bergurau sesuatu yang tidak sepatutnya dilakukan ke atas gambar YB Perdana Menteri Malaysia. Dengan ini saya memohon maaf kepada Dato Seri @najib_razak serta keluarga & mana-mana individu atau rakyat Malaysia yang terkesan dengan posting saya itu,” tulisnya di laman Instagramnya.

Jelas Zuan lagi, gambar yang dimuat naik itu bukan yang dihasilkannya tetapi telah diedit oleh orang lain.

Dia mendakwa diperolehinya daripada Whatsapp.

“Caption “Amboi posing takmau kalah no” juga bukanlah posting menghina seperti yang didakwa segelintir pihak, namun ianya adalah gurauan & sesuatu yang tidak patut dilakukan keatas pemimpin negara,” jelasnya.

1 comment:

Unknown said...

Terlanjur perahu boleh diundur, terlanjur perbuatan buruk padahnya. Cuba Zuan letak wajah Zuan di gambar yg diedit tu, agak2 apa perasaan kau?

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget