KL CHRONICLE: Program "Jom Balik Kampung" Pemuda Wilayah Bersama @RazlanRafii dan @azeezrahim

Sunday, July 12, 2015

Program "Jom Balik Kampung" Pemuda Wilayah Bersama @RazlanRafii dan @azeezrahim



Tahniah diucapkan kepada Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah yang dipimpin oleh Saudara Razlan Rafii yang hari ini telah dengan jayanya menyempurnakan Program "Jom Balik Kampung" di Bandar Tun Razak. 



Program Pemuda UMNO Wilayah ini telah diadakan dengan kerjasama Biro Kebajikan UMNO Malaysia yang dipimpin oleh Datuk Seri Azeez Rahim dimana ilham program ini datang daripada Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan yang risau akan keselamatan anak muda Wilayah yang akan pulang ke kampung halaman menyambut Aidilfitri. 


Program ini disertai hampir 6,500 orang dimana setiap mereka akan diberi sebuah topi keledar berkualiti tinggi untuk digunakan sebagai satu lagi langkah keselamatan ketika mereka berada di jalam raya. Datuk Azeez juga mengingatkan pemuda UMNO Wilayah supaya menunggang motosikal secara berhemah dan tidak melanggar undang-undang jalan raya. 

Kami di #KLChronicle berharap program yang baik seumpama ini akan dapat diteruskan oleh Pemuda UMNO Wilayah dibawah kepimpinan Saudara Razlan Rafii dimana UMNO harus dan wajib dilihat sebagai parti yang melindungi dan berjuang demi Agama, Bangsa dan Negara.

Kerja Kerja Kerja!!!

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget