KL CHRONICLE: #1MDB Bidas Laporan Tidak Bertanggungjawab Portal Pembangkang The Edge @theedgemarkets

Monday, July 20, 2015

#1MDB Bidas Laporan Tidak Bertanggungjawab Portal Pembangkang The Edge @theedgemarkets

1MDB mengambil maklum berbagai dakwaan dan kenyataan tidak berasas yang disiarkan oleh The Edge Financial Daily hari ini.  



Kami tidak menyangka dakwaan-dakwaan lapuk dan tidak terbukti ini dipergunakan sekali lagi, sedangkan beberapa siasatan serentak kini sedang dijalankan oleh pihak berkuasa berkenaan isu-isu yang ditimbulkan sebelum ini.

Mana-mana pihak yang boleh membantu para penyiasat patut berbuat demikian di bawah peruntukan undang-undang, tanpa perlu membuat laporan yang tidak bertanggungjawab dan disensasikan. 

1MDB mengulangi keyakinan kami di dalam proses wajar seperti yang dibuktikan oleh siasatan yang sedang dijalankan secara profesional dan teliti oleh pihak berkuasa.

2 comments:

jgn jadi bodoh!!! said...

hahaha..mmg ada konspirasi mnjatuhkn jibby..iaitu majoriti rakyat..jika tak percaya bt survey pada org muda..berani buat??

Kamarudin Di Malaysia said...

Saya ingin menyampaikan kepada seluruh Tki yang bekerja di negeri orang saya Kamarudin seorang TKI DI Malaysia pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan hamil gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka internet, mendapatkan nomor aki katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi aki dan minta angka bocoran toto magnum angka yang di berikan 4D ternyata betul-betul tembus 100% bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi aki wowo di nomor 085-328-880-180 silahkan buktikan sendiri aki tidak melayani SMS demi allah saya sudah membuktikan. untuk info lebih jelas Klik: KLIK DI SINI

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget