KL CHRONICLE: Atas Faktor Keselamatan, PM @NajibRazak tidak hadir #Nothing2Hide #PWTC #KekalNajib

Friday, June 5, 2015

Atas Faktor Keselamatan, PM @NajibRazak tidak hadir #Nothing2Hide #PWTC #KekalNajib


Seperti yang kami jangkakan, Polis Diraja Malaysia @PDRMSia telah memberi nasihat kepada Perdana Menteri @NajibRazak untuk tidak hadir ke program #Nothing2Hide akibat tekanan dari pihak PERKASA yang dilihat telah melakukan persediaan untuk "hijack" program yang dianjurkan oleh SukaGuam.



Kami tak faham kenapa penyokong Tun Mahathir hendak buat kacau di program #Nothing2Hide ini. Kan PM dah nak cerita pasal 1MDB dan isu-isu semasa. Ini program SukaGuam bersama PM yang Tun M dan penyokong nak hijack kenapa?

Kata nak PM beri penjelasan,tapi yang sendiri pegi hijack program bawak PERKASA buat apa? Ni semua nak buat kekecohan dan bawa rosak kepada parti. 

10 comments:

SolitaireHunter said...

Pahlawan Bugis hampeh nyorok bawah kangkang bini. Kenapa nak takut? cai KPN kan ada!

jgn jadi bodoh!!! said...

takut cakap la takut..xda sapa nk bunuh PM pn..takut dgn bayang2 sendiri..xda kecoh pun..penjilat jibby je kecoh kata macam2..viral la PM BACUL!!

Hanan Abdul said...

Dlm whatsapp tu xde pun kata nak buat huruhara kat program tu. Perkasa nak jg keselamatan tun je. Kalau dah takut ngaku jelah xyah bg alasan.

jentayu

Labu8455 said...

Darah pahlawan konon, ptuiiiiiiiiiiiih

AlangSiantan said...

Aku dengar hari tu pahlawan bugis ada cakap..biar ribut melanda..akan ku redah jua. Ni baru agin sepoi sepoi dah lari

Fikir said...

“Do not underestimate me”.

“I will work harder. The blood in me is not any blood. Sometimes I might look very diplomatic. But I have warrior spirit,” Najib said at the “Sarawak for Najib” rally held at Stadium Perpaduan.

-------------

Darah boogeys dah sejuk ketika Tun Dr M sampai diPWTC. Warrior spirit ala sumo wrestler lah!! hee hee hee

Guna polis suruh jadi gangster halang seorang insan berumur 90 tahun. Malulah sikit ooiii bugis.

jgn jadi bodoh!!! said...

yang buat kecoh adalah geng Ali tinju..kawan baik Rosmah..mmg disuruh bt huru hara supaya polis batalkan program..bukti semua ada..dah viral pun najib bacul!!

I LOVE PM

jgn jadi bodoh!!! said...

yang buat kecoh adalah geng Ali tinju..kawan baik Rosmah..mmg disuruh bt huru hara supaya polis batalkan program..bukti semua ada..dah viral pun najib bacul!!

I LOVE PM

abd razak kassim said...

pahlawan bugis tewas sebelum bunga silat dimainkan..hahahahahahaha
pahlawan taik kucing

anon 2 said...

blogger subahat pun tanggung dosa fitnah

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget