KL CHRONICLE: IKWAM Bakal Iktiraf 6 tokoh wanita negara, lancar tabung misi bantuan banjir

Thursday, March 12, 2015

IKWAM Bakal Iktiraf 6 tokoh wanita negara, lancar tabung misi bantuan banjir

Displaying IMG-20150309-WA0029.jpg

Tahniah diucapkan kepada Institut Kemajuan Wanita Malaysia (IKWAM) yang telah bersikap proaktif dalam memberi pengiktirafan kepada enam tokoh sanjungan negara yang memberi inspirasi kepada wanita di Malaysia.

Majlis pengiktirafan ini yang akan diadakan pada Santapan Malam Anugerah Ikon Unggul Negara 2015 wajar diberi pujian kerana ini menunjukkan IKWAM menghargai segala sumbangan golongan wanita terhadap pembangunan negara. Majlis Santapan Malam Anugerah Ikon Unggul Negara 2015 merupakan anjuran IKWAM dengan kerjasama Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.



Anugerah ini telah dipecahkan mengikut 5 kategori iaitu:

Ikon Politik Negara
Ikon Ekonomi Negara
Ikon Korporat Negara
Ikon Sukan Negara
Fellow Kehormat IKWAM.

Selain anugerah, IKWAM juga akan melancarkan tabung misi bantuan banjir. Dana daripada tabung jni kemudian akan disalurkan kepada mangsa banjir melalui data yang ada pada Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat.

Kami di #KLChronicle berharap lebih banyak persatuan serta NGO seperti IKWAM di negara ini. Dimana NGO sebegini dapat membantu kerajaan dalam mendekati rakyat secara terus dan membantu mereka yang memerlukan.

KENYATAAN MEDIA IKWAM ADALAH SEPERTI DIBAWAH:






No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget