KL CHRONICLE: #BilaKLTidur BN tidak perlu tergesa-gesa nyata pendirian hudud, kata Annuar Musa

Wednesday, March 25, 2015

#BilaKLTidur BN tidak perlu tergesa-gesa nyata pendirian hudud, kata Annuar Musa



Tiada keperluan untuk Barisan Nasional (BN) tergesa-gesa menyatakan pendirian mereka berhubung pelaksanaan undang-undang hudud yang dibawa PAS, kata Ahli Majlis Tertinggi Umno, Tan Sri Annuar Musa.

Ahli Parlimen Ketereh itu berkata, rang undang-undang hudud itu merupakan usul persendirian dan tiada tempoh pasti bila ia akan dibawa ke sidang Dewan Rakyat. 



"Dalam peraturan Parlimen, rang undang-undang persendirian hanya boleh dibahaskan setelah semua urusan kerajaan selesai. 

"Oleh sebab itu, belum sampai masanya. BN tak perlu tergesa-gesa," katanya, ketika ditemui pemberita di Parlimen, hari ini. 

"Dalam hal ini, BN tidak seharusnya mendahului tuan punya rang undang-undang, iaitu PAS dan Pakatan Rakyat (PR)," katanya.

Annuar berkata, lebih-lebih lagi apabila isu hudud itu masih belum diselesaikan di peringkat kepimpinan PR. 

"Hudud ini masih di peringkat PAS dan PR, di mana masih ada isu-isu yang belum selesai, kita tak perlu campur. 

"BN kena dengar dahulu semua pendapat sebab ini isu penting yang sentuh agama dan keharmonian," katanya. 

2 comments:

Muji Anto said...

http://forums.petfinder.my/member.php?u=9658

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget