KL CHRONICLE: Ahli Parlimen Kota Tinggi Datuk Noor Ehsanuddin Melawat PLKN Pasir Mas, Ini Baru "Politik Baru"

Saturday, January 10, 2015

Ahli Parlimen Kota Tinggi Datuk Noor Ehsanuddin Melawat PLKN Pasir Mas, Ini Baru "Politik Baru"

Datuk Noor Ehsanuddin bersama Datuk Abdul Rahim Bakri (Timb. Menteri Pertahanan)
Kami di #KLChronicle ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepada Datuk Noor Ehsanuddin, Ahli Parlimen Kota Tinggi (Johor) merangkap Pengerusi Majlis Latihan Khidmat Negara telah mengambil langkah proaktif untuk melawat Kem PLKN Cancun di Pasir Mas yang telah dilanda bencana banjir pada 9 Januari yang lalu.



Peserta PLKN yang kini selamat kembali ke kem
Bersama Datuk Noor Ehsanuddin adalah Timbalan Menteri Pertahanan, Datuk Abdul Rahim Bakri yang walaupun sibuk dengan tugas rasmi sempat meluangkan masa melihat keadaan pelatih PLKN Cancun yang terlibat dalam insiden banjir di Pasir Mas.

Banjir teruk di Pasir Mas
Bagi kami di #KLChronicle words can't describe the hardship yang dilalui oleh mangsa banjir di Pantai Timur. Namun, alhamdulillah pemimpin UMNO & MCA ramai yang turun membantu walaupun negeri ini dikuasai oleh pembangkang.

Datuk Noor Ehsanuddin melihat keadaan pelatih PLKN yang terjejas
You know, pembangkang selalu meluangkan slogan "New Politic" I.e. "Politik Baru" dalam negara namun parti yang mempraktikan "Politik Baru" ini adalah UMNO BN melalui pemimpin mereka seperti Datuk Noor Ehsanuddin.

Walaupun berbeza pendapat dan pegangan politik,  namun disebabkan rasa tanggungjawab segala masalah di Kelantan diselesaikan oleh UMNO BN. Kalau ini bukan politik baru, apa lagi?

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget