KL CHRONICLE: Alahai, @drwanazizah Sekali Lagi Kantoi Menipu #Kajang

Tuesday, March 18, 2014

Alahai, @drwanazizah Sekali Lagi Kantoi Menipu #Kajang


Calon PKR bagi kerusi DUN #Kajang Wan Azizah Wan Ismail sekali lagi didapati berbohong kepada rakyat Malaysia apabila beliau mengatakan Anwar Ibrahim tidak mengenali Kapten Zaharie, iaitu Kapten pesawat MH370 yang telah hilang sejak 11 hari yang lalu.




Walau bagaimanapun, penipuan Wan Azizah ini telah terbongkar dengan sendirinya apabila Anwar Ibrahim sendiri telah mengakui bahawa beliau (Anwar) kenal Kapten Zaharie. Selain itu, menantu wan azizah iaitu syaheedah juga merupakan anak saudara kepada Kapten Zaharie. Ini bermakna keluarga Anwar dan Keluarga Kapten Zaharie mempunyai pertalian persaudaraan.

Persoalannya sekarang mengapa Wan Azizah sanggup berbohong dan apakah yang cuba disembunyikan oleh beliau sehingga malu untuk mengaku bahawa Kapten Zaharie dikenali oleh Anwar dan keluarganya . Adakah warga Kajang inginkan wakil rakyat mereka seorang yang suka menipu dan berdusta?



Sikap Wan Azizah yang suka berbohong ini sangat kontra dan berbeza dengan sikap calon BN Datuk Paduka Chew Mei Fun yang setakat hari ini berkempen secara sihat dan dengan penuh kredibility serta berintegrity. I wonder kenapa lah pembangkang tidakk boleh berkempen secara sihat.


Saya berharap warga Kajang dapat memilih calon yang mempunyai credibility dan berkebolehan untuk menjaga kebajikan mereka.


2 comments:

usin said...

tudung dan sarung tangan wan azizah adalah palsu. sama juga dengan kata2 palsunya. hebat sungguh kepalsuan kamu. gua respek lu jijah.

Robinson cruso said...

Pandai betul kak wan memutar belitkan fakta

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget