KL CHRONICLE: LATEST! : @anwaribrahim DALANGI GERAKAN LEMAHKAN @PDRMsia

Thursday, December 13, 2012

LATEST! : @anwaribrahim DALANGI GERAKAN LEMAHKAN @PDRMsia

Kumpulan pembangkang yang didalangi oleh Anwar Ibrahim kini berusaha keras untuk melaga-lagakan kepemimpinan Polis DiRaja Malaysia (PDRM) dengan tujuan untuk melemahkan institusi berusia lebih dua abad itu.

Portal-portal berita yang menerima dana daripada yayasan yang dinaungi oleh oleh penyangak matawang, George Soros, seperti The Malaysian Insider dan Malaysiakini, saban hari menerbitkan artikel yang menjadi gelanggang perbalahan antara pemimpin-pemimpin PDRM masa kini dan lalu.

Contoh jelas ialah kenyataan-kenyataan yang dipetik dari bekas Ketua Polis Negara, Musa Hassan dan bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersil (JSJK).

Kedua-dua portal berita tersebut kini giat membongkar cerita-cerita dan dakwa-dakwi lama membabitkan Musa dan Ramli semasa mereka memegang jawatan masing-masing.

Maka keluarlah pelbagai kisah 'dalam kelambu' dan berlakulah berbalas-balas kenyataan serta nafi-menafi semasa sendiri.

Masing-masing cuba menegakkan keadilan bagi diri masing-masing tetapi yang menjadi mangsa ialah institusi PDRM itu sendiri.

Inilah tujuan dan agenda sebenar portal berita yang mendapat dokongan kewangan daripada sumber-sumber Zionis antarabangsa iaitu melemahkan institusi kepolisian yang telah banyak berjasa menjamin keselamatan negara.

Ini terserlah semasa zaman darurat dan kebangkitan gerakan subversif komunis apabila Ketua Polis Negara dan Ketua Polis Perak gugur menjadi mangsa kekejaman golongan penentang itu.

Ini tidak termasuk beratus-ratus anggota polis yang terbunuh di tangan komunis semasa berjuang dan bertugas menjaga keamanan negara.

Antara institusi yang menjadi sasaran ialah institusi kepolisian kerana tanpa agensi penguatkuasa undang-undang yang kuat dan kredibel, sesebuah negara itu mudah dibolosi oleh musuh negara.

Kini saluran media pembangkang dijadikan landasan bagi mencapai objektif tersebut dan disebabkan itu sokongan dana asing datang mencurah untuk melaksanakan perancangan jahat mereka.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget