KL CHRONICLE: [BONGKAR] PENDEDAHAN SMS @teresakok & PENGKHIANAT DALAM DBKL! TOLONG SEBARKAN

Friday, November 9, 2012

[BONGKAR] PENDEDAHAN SMS @teresakok & PENGKHIANAT DALAM DBKL! TOLONG SEBARKAN

@teresakok : Gua ada spy la dalam DBKL...
Pertama sekali, sebelum aku maki Teresa Kok dan geng Cina DAP kawasan Seputeh, biar aku hurai satu persatu betapa celaka nya orang - orang DAP ni.

Pada tahun ini, UMNO Bahagian Seputeh dengan usaha Datuk Ketua Bahagian telah berjaya mendapatkan 80 lesen perniagaan bagi penjaja di sekitar kawasan Seputeh. Objektif pada usaha ini sangat simple, iaitu memberi peluang kepada penjaja buat business tanpa disaman oleh pihak DBKL seterusnya meningkatkan pendapatan penjaja.

Hasil usaha Ketua Bahagian, 80 lesen yang telah diapprove oleh DBKL ini, 60 lesen telah diberikan oleh UMNO Bahagian Seputeh kepada penjaja yang terlibat pada July tahun ini. The remaining 20 lesen akan diberikan setelah UMNO terima notification daripada DBKL. Mudah untuk difahami.

Setelah beberapa bulan tunggu pihak DBKL, pihak UMNO Bahagian Seputeh dikejutkan dengan berita DBKL telah memberikan baki 20 lesen tersebut kepada DAP. Apa punya haram DBKL ni pegi bagi kat Cina DAP pulak sedangkan pihak UMNO Seputeh yang bertungkus lumus cuba dapatkan lesen tersebut untuk rakyat Seputeh?

Bila diajukan persoalan ini kepada Cina DAP, semua diam tak nak mengaku tetapi ALLAH swt itu maha berkuasa, pihak UMNO Seputeh telah melihat satu SMS dari Ms. Alice dari DAP iaitu :
DAP Parlimen Seputeh (Ms Alice): Kamu punya OUG Jalan Hujan Rahmat Original Lesen sudah sedia dan berada di pejabat kami, sila datang pada (7/11) 2pm-4pm untuk kutipan. Terima kasih

Macam haram kau Teresa Kok, UMNO Seputeh bekerja bertungkus lumus untuk penduduk kawasan, engkau dengan kroni - kroni kau dalam DBKL sabotage dan claim korang yang buat kerja. Betul lah apa yang Ketua pemuda Seputeh Saudara Razlan Rafii cakap, Teresa Kok ni memang pencuri! Dulu dia datang event UMNO, lepas tu curi pulak strategy pilihanraya UMNO, sekarang curi pulak lesen - lesen penjaja yang UMNO usahakan.

Lagi mau undi ke Cina DAP macam ni? Sekarang baru curi sikit - sikit, lepas ni dah dapat kuasa merempat lah korang semua. Padan muka!
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget