KL CHRONICLE: @HBN2012 : ADAM ADLI BUAT KACAU? @beliabangkit @mediaumno @BeeAntBlues

Thursday, May 24, 2012

@HBN2012 : ADAM ADLI BUAT KACAU? @beliabangkit @mediaumno @BeeAntBlues

Hari Belia Negara 2012, @HBN2012 yang kini berlangsung di Putrajaya mendapat sambutan penuh dari golongan belia di negara ini. Dianggarkan kira-kira hampir 1 juta belia akan membanjiri Putrajaya dari semalam hingga ke hari ahad. Ini menunjukkan golongan belia terbuka dan boleh menerima program yang dianjurkan oleh Kerajaan Barisan Nasional (BN)

ADAM ADLI BUAT HAL

Namun dikhabarkan, Adam Adli, ahli politik PKR ini akan mengadakan kekacauan di Masjid 'besi' Putrajaya selepas sembahyang jumaat esok ataupun hari Sabtu, ketika Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak merasmikan program ini.

Bagi saya, jika perkara ini berlaku. Adam adli telah bertindak melampaui batas dan terus terang saya katakan sebagai sikap kurang ajar. Program Hari Belia ini adalah satu program yang 'fun' dan 'santai' dimana belia dapat bergaul dan bergembira dalam satu suasana karnival selama 5 hari.

Adakah golongan mahasiswa seperti Adam Adli ini yang menjadi idola mahasiswa dan golongan belia? Saya rasa tidak mungkin. Usahlah mahasiswa dan golongan belia mengikut sangat perbuatan Adam Adli ini.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comment:

PecahPalakMikir said...

Bro mohon berjuang di blog TKLC
http://parpukari.blogspot.com/

Share This

Comments

Facebook Popup

Powered by Blog - Widget